Weekendowy Partyzant

O ASG, militariach, survivalu i sprzęcie outdoorowym.

Moje zmiany w wyposażeniu IV2010

Published by ross154 under , , on 06:21
Otwieram nowy cykl w którym co jakiś czas będę podawał co zmieniło się w moim wyposażeniu. Do tego będę podawał swoje powody czemu podjąłem właśnie taką decyzję. Może to się komuś przyda. ;)

Sprzedałem:
Kopia płyt SAPI - Po ostatnich zmianach zasad CCS w Kartach Ran zmieniła się ilość ciężkich ran w stosunku do ran lekkich. Trafiony z dużym prawdopodobieństwem stawał się mało użyteczny na polu walki. Co spowodowało masowe zamówienia płyt SAPI.
Również kupiłem, miałem koncepcje schowania jej w najmniejszy Plate Carrier który by współdziałał z pasem taktycznym.
Taka koncepcja była, ostatecznie z niej zrezygnowałem, doszedłem do wniosku że lepiej mieć lżejsze wyposażenie i mniej się męczyć niż targać te płyty za sobą i modlić się aby strzelający jak już trafi to trafił tylko w tą płytę.

Mid-Capy do G36 - Lubie G36, dla mnie największa jego wadą są rozmiary magazynków. Do ładownicy gdzie mogę zmieścić 2-3 szt magazynków od AK mieszczą się ok 1-2 magazynków G36.
Co prawda są dostępne przejściówki na magazynki od eMek ale nie przekonuje mnie ten pomysł.
Posiadam G36 CA, który po przerobieniu jest łotewską wersją G36V (niska szyna + pełna kolba + dwójnóg). Ma to być głównie broń wsparcia. Pozostawiam sobie magazynek drum na zwykłe strzelania oraz zamierzam dokupić jeszcze kilka hicapów na mislimy.

Kupiłem:
Radio Navcomm TK-760 - Radio obsługuje PMR, FRS, GMRS i LPD. Ma odpowiednią moc. Do tego dokupiłem słuchawki z fonowodem, dodatkową baterię i dłuższą antenkę. Narazie więcej nie pisze bo jeszcze go nie potrafie obsłuzyć. Przyjdzie czas to napiszę więcej :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Facebook

Podglądacze ;)

Liczba wyświetleń stron

Prenumerata na Email

Where am I?

Ostatnio czytam

Ostatnio czytam
Podręcznik sztuki przetrwania - Raymond Mears