Weekendowy Partyzant

O ASG, militariach, survivalu i sprzęcie outdoorowym.

Nocleg w lesie

Published by ross154 under , , , , on 04:18
Ostatnim razem testowałem różne sposoby bytowania w lesie.

1). Worek foliowy - róg zawieszony na gałęzi. Spałem w nim przy temp. nocnej ok 15 stopni Celsjusza. W środku miałem karimatę oraz śpiwór, tyle że puchowy... który się do takiego wora nie nadaje. Około północy cześć śpiwora była wilgotna.
Ok drugiej w nocy zerwał się sznurek i z obawy aby się nie udusić w środku przerwałem testy.





2). Moskitiera - fantastyczna rzecz przy ostatnich upałach.



A tutaj z zabezpieczeniem gdyby się rozpadało:



3). A tu hamak z mojego wora/noszy + 2 kawałków drewna + sznurka

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Facebook

Podglądacze ;)

Liczba wyświetleń stron

Prenumerata na Email

Where am I?

Ostatnio czytam

Ostatnio czytam
Podręcznik sztuki przetrwania - Raymond Mears