Weekendowy Partyzant

O ASG, militariach, survivalu i sprzęcie outdoorowym.

Generał Bobas rządzi

Published by ross154 under , , on 04:24
Jutro mija pierwszy tydzień rządów generała Bobasa ;)

Generalnie mój wolny czas gwałtownie się skurczył, na pewno odbije się to na mojej aktywności także na blogu. Mam nadzieje że tylko przez jakiś czas.

Czuje się trochę jakbym występował we własnej wersji programu "Rekrut" :D
Co to tygodniowe szkolenia u Bobasa mi dało w temacie spraw taktycznych?

Brak głębokiego snu - Mały potrafi zaatakować na dłużej lub krócej niezależnie od pory dnia.

Mówienie szeptem - Pomimo że śpiącemu maluszkowi nic nie przeszkadza w sposób naturalny w jego obecności przeszło się w sposób naturalny na mówienie szeptem. A na akacjach bojowych jakoś często ludzie nie mogą się przestawić ;)

Środki na podrażnienia skóry - Kiedyś znałem w zasadzie tylko zasypkę, teraz mogę testować wygodniejsze, zupełnie nowe środki.

Na razie tyle, zobaczymy co Bobas pokaże mi w kolejnych odcinkach ;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze... @ 13 lutego 2011 11:12

Więc czekamy na test środków na podrażnienia skóry. Powodzenia w roli ojca : )

ross154 pisze... @ 14 lutego 2011 03:16

Bobas testuje Linomag, mi pozostał Sudocrem :D

Prześlij komentarz

 

Facebook

Podglądacze ;)

Liczba wyświetleń stron

Prenumerata na Email

Where am I?

Ostatnio czytam

Ostatnio czytam
Podręcznik sztuki przetrwania - Raymond Mears