Weekendowy Partyzant

O ASG, militariach, survivalu i sprzęcie outdoorowym.

Szkoła Walki w Viasat Explorer

Published by ross154 under , on 12:17
Na wstępie kilka słów wyjaśnienia czemu blog trochę zamarł.
Pierwszy powód to ograniczony czas, generał bobas rządzi
Drugi powód to awaria mojego dysku przenośnego w którym przechowywałem wszydstkie swoje materiały do artykułów do blogu. Najgorsze jest to że straciłem temat nad którym pracowałem kilka miesięcy i kiedy był na ukończeniu, pstryk i komputer twierdzi że dysk nie jest sformatowany. Narazie się nie poddaje i próbuje różnych sposobów odzysku plików z tego dysku.
No to było by na tyle żalów z mojej strony. W końcu jest wiosna, nawet jak w maju pada śnieg.

Wracam do tematu, dziś przez przypadek w TV znalazłem bardzo interesujący dokument.
Szkoła walki - serial dokumentalny (Combat School), Kanada, 2009
Viasat Explorer
Dokument jest zapisem szkolenia młodych żołnierzy piechoty kanadyjskich, którzy odbywają specjalistyczne ćwiczenia wykorzystujące najnowsze zdobycia techniki. To pierwszy tego rodzaju kurs w historii. 40 uczestników, zarówno mężczyzn jak i kobiet, trenuje w warunkach zbliżonych do rzeczywistych realiów bojowych. Widzowie obserwują wszystkie etapy instruktażu do momentu gdy dowódcy uznają gotowość uczestnictwa w walkach. Żołnierze docelową trafią do bazy w Afganistanie, gdzie czekają na nich prawdziwe militarne wyzwania.
Strona programu: http://www.discoverychannel.ca/showpage.aspx?sid=14403

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Facebook

Podglądacze ;)

Liczba wyświetleń stron

Prenumerata na Email

Where am I?

Ostatnio czytam

Ostatnio czytam
Podręcznik sztuki przetrwania - Raymond Mears