Weekendowy Partyzant

O ASG, militariach, survivalu i sprzęcie outdoorowym.

Program szkoleniowy dla drużyn airsoftowych

Published by ross154 under , , , , , , , , , , , , , , on 07:16
Kiedyś miałem ambicję stworzenia swoistego programu szkoleniowego dla "młodych" drużyn airsoftowych. Historia tego pliku jest dość długa i zawiła. Kilka razy musiałem zaczynać pracę od nowa, raz padł mi dysk, następnym razem całkowicie zmieniłem kolejność tematów ćwiczeń.
Z prawie dwurocznym opóźnieniem udostępniam go szerszemu ogółowi.
Plik nie jest w 100% dokończony, jeśli coś się zmieni to dam znać.
Tradycyjnie proszę o wszelkie uwagi.
Umieszczam wersję niedokończoną, może komuś się przyda i dodatkowo zachęci do wyjścia do lasu w tak piękną wiosenną aurę.

Objaśnienia tabelki:
Spotkanie - numer spotkania
Kategoria - grupa ćwiczeń
Nazwa treningu - chyba jasne
Ew. dodatkowe wyjaśnienia - chyba jasne
Teoria - P to praktyka T - teoria
Czas w min - na "oko" czas w minutach na dane zagadnienie
Liczba os. - tu miała być podana minimalna liczna "słuchaczy". Niektóre ćwiczenia można zrobić samemu, inne wymagają większej liczby.
Częst. powtarzania - tu miała być podana informacja jak często powtarzać dane ćwiczenie
Materiały - materiały z których można skorzystać przy danym ćwiczeniu, korzystałem z ABR


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Facebook

Podglądacze ;)

Liczba wyświetleń stron

Prenumerata na Email

Where am I?

Ostatnio czytam

Ostatnio czytam
Podręcznik sztuki przetrwania - Raymond Mears