Weekendowy Partyzant

O ASG, militariach, survivalu i sprzęcie outdoorowym.

Osobisty Zestaw Maskujący 2

Published by ross154 under , , on 01:25
Dziś przedstawiam kolejny pomysł na OZM, wcześniej testowałem parasol, tym razem pod nóż poszedł KZS.
Pomysł wyszedł po obejrzeniu tych zdjęć:


Powtarzam założenia projektu. Ma być lekki, zajmujący mało miejsca, możliwie nie kłopotliwy w użyciu. Ma być wykorzystywany głownie na milsimach więc nie zależy mi szczególnie na czasie maskowania się.

Wstępny projekt wyglądał tak:

Okolice brzucha oraz dolny odcinek pleców zostały odcięte ponieważ OZM ma maskować najbardziej wystające części ciała podczas obserwacji, czyli będą to głównie głowa i ramiona. Materiał KZS już w sam w sobie ma dobre właściwości do przyczepiania do siebie liści i trawy ale aby zwiększyć "możliwości" postanowiłem doszyć pasy.
W kolejnej wersji pasy pionowe zostały uzupełnione o pasy poziome oraz o gumki recepturki.
Końcowy efekt wygląda tak:

Widok z odległości ok 0,5 metra.

Widok z ok 5 metrów.

Od początku:

Przybliżony rozmiar OZM2, po ściśnięciu zajmuje dwa razy mniej miejsca.

Po rozwinięciu

Po ok 20 min zbierania trawy.

Modela położyłem na sporej kępie trawy aby się trochę wyróżniał. Po założeniu tak to powinno wyglądać - widok z boku.
Widok z przodu

Kilka zdjęć żywego modela:



Zdaje sobie sprawę że wybrałem najprostsze środowisko do zamaskowania się, postaram się porobić zdjęcia w kolejnych porach roku.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Facebook

Podglądacze ;)

Liczba wyświetleń stron

Prenumerata na Email

Where am I?

Ostatnio czytam

Ostatnio czytam
Podręcznik sztuki przetrwania - Raymond Mears