Weekendowy Partyzant

O ASG, militariach, survivalu i sprzęcie outdoorowym.

Wybierz sobie plecak

Published by ross154 under , , , , on 05:35
Jakiś już czas temu miałem o tym pisać ale jakoś nie było okazji.
Na stronie internetowej WINDSPORTu istnieje możliwość zaprojektowania sobie plecaka własnych PRAWIE marzeń.


Tutaj pokazano jak się projektuje.

Fajny pomysł ale jeszcze wymaga udoskonalenia. Niestety wzory militarne cały czas są nieaktywne.

Za mój zaprojektowany jednodniowy plecaczek musiałbym zapłacić ok 338zł

Temat plecaków poruszyłem teraz ponieważ ostatnio na kilku godzinnej strzelance eksperymentalnie zrezygnowałem całkowicie z kamizelki czy pasa taktycznego.
Nie musiałem mieć dużo miejsca na magazynki ponieważ zabrałem ze sobą replikę LKM, zatem 3 szt. Hi-capów wystarczyły ;)
Jeden magazynek w karabinku, dwa pozostałe w bocznych kieszonkach plecaka z możliwością ich natychmiastowego wyjęcia.
Reszta klamotów wylądowała w plecaku i kieszeniach bluzy (w przyszłości można uwzględnić zakup Smocka - kurtka ma sporo kieszeni).

Wracając do plecaka, myślałem kiedyś nad ideą połączenia plecaka z kamizelką.
Plecak miałby rozszerzać się ku dołowi, po bokach byłby kieszonki na magazynki, ew można by przystosować też dół plecaka bo tam łatwo sięgnąć. Dodatkowo można wszyć schowki w pas biodrowy.
Okazuje się że nie byłem pierwszy:
SBS Vest czyli Arctic Vest
SAS Vest
amerykański Load Bearing Armor


Na koniec nieco inna koncepcja plecako/torby.

.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Facebook

Podglądacze ;)

Liczba wyświetleń stron

Prenumerata na Email

Where am I?

Ostatnio czytam

Ostatnio czytam
Podręcznik sztuki przetrwania - Raymond Mears